AKİB'de LinkedIn Eğitimi

AKİB'DEN LİNKEDIN EĞİTİMİ

 

AKİB Koordinatör Başkanı Hayri UĞUR: “Online platformlar ticaret hayatımızın çehresini günden güne değiştiriyor.”

AKİB, 27 Temmuz 2019 tarihinde Mersin AKİB Hizmet Binası'da Linkedin eğitimi düzenleyecek.

 

Eğitimde “Geçmişten Bugüne Linkedin, Linkedin Hakkında Bilinmeyenler ve İstatistikler, Rakamlarla Linkedin'in Yükselişi & Dünyada ve Türkiye'de Linkedin Kullanımı, Linkedin Kullanım Amaçları & “Networking” Önemi, Linkedin Premium Hesap Özellikleri Nelerdir ve Kullanılması Gerekli Midir? Linkedin Profilinin Oluşturulması ve Önemi, Profilin Tüm Bileşenlerinin Anlatımı (Uygulamalı Örnek) Linkedin Bağlantılardan İş Referansları Nasıl İstenir ve Sürece Katkısı Nedir? Linkedin'de İçerik Paylaşım Stratejisi & Önemli Noktalar, LinkedIn'de Grup ve Etiketleme Kullanımı, Sosyal Satış (Social Selling) Kavramı & Değişen Satış Dinamikleri, Sosyal Satış Nedir ve Neyi Amaçlar? Geleneksel Satış Yöntemleriyle Birlikte Kullanımı, Kişisel Markanın Önemi, Müşteri Odaklı Kişisel Profil Yaratma, “5C” Kuralı, Hedef Firmalar ve Karar Vericilerin Seçimi, Karar Vericilerle Güvenilir Bir İş İlişkisi Kurmanın Yolları, Yöntemleri, Satışı Online'dan Offline'a Alma, LinkedIn Sales Navigator üzerinden B2B Satış, Sales Navigator Aracının Genel Özellikleri, (Uygulama Üzerinden Anlatım) Kurumsal Sayfaların Bulunup Kaydedilmesi, Kurumsal Sayfaların Kullanım Şekli, Müşteri Adaylarının (Lead Generation) Bulunması ve Kaydedilmesi, Üye Profillerinin Görüntülenmesi ve Kullanımı, Satışa Dönüşebilecek Şekilde Müşteri Adaylarına Ulaşmak, Sales Navigatorda "Inmail" Kullanımı ve İletişim Dili, Takip Ettiğiniz Kurumsal Sayfalarla İlgili Güncellemeleri Günlük Çalışmanızda Nasıl Kullanabilirsiniz?” gibi konular eğitmen Rabia Ataşoğlu tarafından aktarılacak.

 

Eğitime ilişkin açıklamalarda bulunan AKİB Koordinatör Başkanı Hayri Uğur, dijital platformların, ticareti, masa başına taşıdığına dikkat çekerek, “Online platformlar ticaret hayatımızın çehresini günden güne değiştiriyor. Bir çok ülkede, pek çok kullanıcıya, ekran başında, ufak müdahalelerle ulaşma imkanı sunan, sayısı günden güne artan Linkedin, alibaba, Google AdWords, Youtube gibi örneklerini daha da çoğaltabileceğimiz mecraların, nasıl daha verimli kullanılacağını bilmek gerekmektedir.” diye konuştu.

Dijital platformların, ticaretin yalnızca satış ayağını temsil ettiği düşüncesinin yanlışlığını vurgulayan Uğur "Hedef ülke analizleri, B2B, B2C, hammadde temini, bayilik, distribütörlük, reklam gibi daha pek çok konuda da yardımcı olmaktadırlar. ” dedi.

Uğur, ihracatçıların bu alanda kendilerini geliştirmelerinin, zamanla, verimlilik artışı, maliyetlerin azalması ve zamanın optimum kullanımı gibi konularda olumlu sonuçlarını vurgulayarak “Dijital platformlarda varlığını ve görünürlüğünü arttırmayı hedefleyen tüm ihracatçılarımızın bu eğitime katılmalarını tavsiye ederim” şeklinde konuştu.

27 Temmuz 2019 Cumartesi günü Mersin'de, 09:00 ile 16:30 (12:30-13:30 öğle arası) saatleri arasında düzenlenecek ve “Linkedin eğitimi” hakkında AKİB'in www.akib.org.tr adresli web sayfasından detaylı bilgi alınarak, eğitim programına kaydınızı yaptırabilirsiniz.